G-05PGXVKDSL

Panaszkezelés / vitarendezés

Elállási / Felmondási tájékoztató 


1) Elállási / felmondási jog – általános szabály

A fogyasztó (nem vállalkozás) a termék átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől.
Szolgáltatás esetén (ha lenne) a teljesítés megkezdésétől számított 14 napon belül felmondhat.

2) Kivétel élelmiszerek esetén (45/2014. Korm. rend. 29. §)

Az elállási jog nem gyakorolható különösen:

  • gyorsan romló vagy minőségét rövid ideig megőrző élelmiszereknél;

  • egészségvédelmi vagy higiéniai okokból vissza nem küldhető, zárt csomagolású terméknél, ha a csomagolást az átadás után felbontották;

  • olyan terméknél, amely jellegénél fogva elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Fontos: Webáruházunk főként élelmiszereket értékesít, ezért a fenti kivételek jellemzően alkalmazandók. Ez nem érinti a hibás teljesítés esetén megillető kellékszavatossági jogaidat.

3) Hibás teljesítés – csere / visszatérítés

Ha a termék sérülten, hiányosan, romlottan érkezik, vagy nem az érkezik, amit rendeltél:

  • kérhetsz kicserélést vagy vételár-visszatérítést;

  • kérjük, haladéktalanul, de legkésőbb az észlelést követően mielőbb jelezd nekünk (lehetőleg fotóval a csomagról és a termékről).

4) Elállás / felmondás módja (ha a terméked nem tartozik a kivételek alá)

  • Küldd meg egyértelmű nyilatkozatodat postán vagy e-mailben:
    Orient Taste Kft. – 1172 Budapest, XI. u. 32.
    E-mail: info@keletiizek.hu

  • Használhatod a weboldalunk „Visszaküldés” menüpontjában elérhető űrlapot is (ajánlott a gyors ügyintézéshez).

  • Határidő-tartásnak az minősül, ha a 14. nap előtt elküldöd a nyilatkozatot.

5) Visszaküldés és visszatérítés feltételei (ha elállás alkalmazható)

  • A terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül vissza kell küldened.

  • A közvetlen visszaküldési költség a fogyasztót terheli (kivéve, ha külön vállaltuk ennek átvállalását).

  • A visszatérítést legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül elindítjuk; azt visszatarthatjuk, amíg a terméket vissza nem kaptuk, vagy a feladást igazoltad.

  • A visszatérítést az eredeti fizetési módon teljesítjük, kivéve, ha kifejezetten másban állapodunk meg (többletköltség nélkül).

Minőségi / higiéniai ok: Csak bontatlan, sértetlen csomagolású terméket tudunk visszavenni, ha az adott termékkörre az elállás jogszabály szerint egyáltalán gyakorolható. Élelmiszereknél ez jellemzően nem gyakorolható (ld. kivételek).


Panaszkezelés

Bármilyen minőségi kifogás, szállítási hiba vagy panasz esetén keresd ügyfélszolgálatunkat – mindent megteszünk a gyors és korrekt rendezésért.

Ügyfélszolgálati elérhetőségek:
Orient Taste Kft.
Postázási cím: 1172 Budapest, XI. u. 32.
Telefon: +36 70 397 76 74
E-mail: info@keletiizek.hu
Ügyfélfogadás: H–P 10:00–16:00

Belső határidők: a szóbeli panaszt azonnal vizsgáljuk; az írásbeli panaszra 30 napon belül válaszolunk és a választ indokoljuk.


Vitarendezés – békéltető testület / ODR

  • A vitás ügyek békés rendezésére törekszünk.

  • A 200 000 Ft alatti fogyasztói jogvitákban a vállalkozás aláveti magát a békéltető testület kötelező döntésének.

  • Illetékes békéltető testület: a vásárló lakóhelye szerint illetékes megyei (vagy fővárosi) testület; budapesti vásárlóknál a Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; bekelteto.testulet@bkik.hu).

  • Uniós online vitarendezési platform (ODR): http://ec.europa.eu/odr – itt is kezdeményezhető az ügy online rendezése.


Elállási / felmondási nyilatkozat-minta

(Csak akkor használandó, ha a termékkörre az elállás nem kizárt)

Címzett: Orient Taste Kft., 1172 Budapest, XI. u. 32., info@keletiizek.hu
Alulírott(ak) kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék(ek) adásvételére/ szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Megrendelés dátuma / átvétel dátuma: ……………
Vásárló neve: ……………
Vásárló címe: ……………
Vásárló elérhetősége (e-mail, telefon): ……………
Rendelésszám: ……………
Keltezés: ……………
Aláírás (papíron tett nyilatkozat esetén): ……………


Gyors emlékeztető (élelmiszeres rendelésekhez)

  • Élelmiszer = jellemzően nincs elállás (romlandó, higiéniai ok).

  • Hibás teljesítés esetén mindig segítünk: csere vagy vételár-visszatérítés.

  • Probléma esetén azonnal jelezz, fotóval – gyorsabban tudunk intézkedni.